Chcete si vypočuť viac? Kontaktujte nás a zistite, ako vám môžeme pomôcť zaviesť nové viackanálové marketingové aktivity.
V spolupráci s partnermi navrhujeme ponuky s jedinečnou hodnotou zamerané na získavanie a udržiavanie zákazníkov a zvyšovanie príjmov
Chápeme, aké dôležité je pre vás ponúkať zákazníkom správne produkty. Preto s vami úzko spolupracujeme pri navrhovaní nových marketingových opatrení a aktivít v súvislosti s našimi produktovými riešeniami, vďaka ktorým môžete sprevádzať svojich zákazníkov počas celého života.
Na tento účel využívame naše odborné znalosti a schopnosti v oblasti marketingovej stratégie, spoluvytvárania, technologických platforiem, digitálneho marketingu a marketingu prostredníctvom kanálov. Naša sofistikovaná analýza údajov vám prinesie cenné informácie o potrebách a správaní vašich zákazníkov, ktoré môžete využiť pri plánovaní a cielení predajných a marketingových aktivít. Ak je to možné, odporúčame tzv. viackanálový prístup.
- +30
+30workshopov
zameraných na spolutvorbu každý rok
workshopov
V spolupráci s partnermi nachádzame správne riešenia prostredníctvom spoločnej tvorby a úzkej spolupráce
Naším poslaním je prinášať pridanú hodnotu našim partnerom a ich zákazníkom a spolupracovať na vytváraní rýchlych a nákladovo efektívnych riešení, ktoré posunú ich podnikanie na vyššiu úroveň. Naši odborníci majú skúseností s hľadaním inovatívnych spôsobov práce s cieľom využiť nové technológie a údaje v prospech konečného zákazníka.

Observatórium na sledovanie najnovších zákazníckych a trhových trendov
Zdieľanie poznatkov vám pomáha navrhovať riešenia „prispôsobené trhu“, ktoré spĺňajú potreby zákazníkov. Toto sú hlavné globálne trendy, ktoré aktívne sledujeme, aby sme vám pomohli byť o krok vpred.
· Nové – vznikajúce a globálne riziká
Zdravotná kríza Covid-19 poukázala na zraniteľnosť ľudí a komunít pri globálnej pandémii. Povinnosťou poisťovateľov je riešiť doteraz podceňované riziká, ktoré sa priebežne vyvíjajú.
· Jednoduchosť a transparentnosť
Ľudia sú v súčasnosti vo svojich každodenných digitalizovaných životoch zvyknutí na rýchlosť, transparentnosť a okamžité odpovede. Chcú jednoduché a ľahko použiteľné riešenia, ktoré im uľahčia život a ušetria čas namiesto zdĺhavého vypĺňania dokumentov a dlhého čakania. Našou najväčšou silou sú naši ľudia a naša schopnosť nájsť riešenia aj tých najzložitejších problémov.
· Svet orientovaný na služby
Pomoc a podpora, zdieľanie vs. vlastníctvo, služby na želanie vs. statické... Svet sa teraz orientuje na služby a ich pridanú hodnotu. Naša stratégia „Od platcu k partnerovi" sa zaoberá práve týmto aspektom.
· Personalizované a podložené osobnými údajmi
Keďže zákazníci sú ochotnejší zdieľať svoje údaje, aby získali personalizovanejšie služby, môžeme vytvárať nové modely, ktoré lepšie naplnia potreby našich klientov a posilnia náš vzájomný vzťah. Naše produkty a služby musíme prispôsobiť spotrebiteľom a zároveň rešpektovať súkromie ich údajov.
· Zelená energia a udržateľnosť
Hospodárstva čelia dvojitej energetickej výzve: uspokojiť potreby miliárd ľudí, ktorí stále nemajú prístup k moderným službám v oblasti energií, a zároveň sa podieľať na globálnom prechode k používaniu čistých, nízko uhlíkových energetických systémov. Ponúkame naše odborné znalosti, napr. v oblasti solárnych panelov alebo pomoc s nabíjacími stanicami, aby sme reagovali na tieto rastúce potreby.
· Zdravie a duševná pohoda
V stále náročnejšom prostredí, ako aj v súvislosti s novými hygienickými a zdravotnými rizikami, ktoré urýchlila pandémia Covid-19, pomáhame zvyšovať nároky na humánnejšie služby v oblasti starostlivosti ako je telemedicína: technológia by mohla uľahčiť spájanie ľudí a zabrániť väčšej izolácii. Chápanie rastúceho významu ľudského prístupu ovplyvňuje služby a riešenia, ktoré poskytujeme.
· Nová mobilita
V nasledujúcom desaťročí dôjde v dôsledku viacerých inovatívnych faktorov k posunu mobility od modelu vlastníctva k modelu Mobilita ako služba(MaaS). Narastajúca urbanizácia, rast populácie a obavy o životné prostredie spôsobujú nárast MaaS, čo vedie k mobilite, ktorá bude postupne nahradená mobilitou zameranou na spotrebiteľa, využívajúcou elektrickú energiu a „plynulejšie“ spôsoby pohybu. Tento prechod budeme určite dopĺňať novými službami, ktoré sa postupne objavia.


Pochopiť, navrhnúť, vydať: náš prístup k navrhovaniu nových riešení
Spolu s vami vytvoríme jedinečnú ponuku hodnôt, ktorá vás na trhu odlíši, aby ste mohli diverzifikovať svoje príjmy, zvýšiť predajnosť a prekročiť rámec svojej hlavnej činnosti.
Najprv vykonáme hĺbkové analýzy vrátane prieskumu trhu a používateľov, aby sme získali dôležité informácie a poznatky. Následne sa spoločne zúčastníme na workshopoch zameraných na nápady a obchodné koncepcie, aby sme navrhli inovatívne návrhy hodnôt a stanovili priority. Nakoniec vytvoríme prototyp služby, vykonáme testovanie používateľov a zaistíme spätnú väzbu.
Následne sa riešenie uvedie na trh ako MVP (minimálny životaschopný produkt), ktorý môžeme podľa potreby revidovať.

Kai Peters
Vedúci oddelenia skúseností pasažierov, Lufthansa
Kľúčom k dobrému výsledku je spolupráca. Od samého začiatku sme všetko podrobne prebrali spolu s AXA Partners a Albatrosom, čo bola pre nás tiež výzva – ale podarilo sa to dokonale.

Podpora vášho procesu predaja prostredníctvom viackanálovej distribúcie
Dnes si chcú zákazníci sami vybrať spôsob, akým s vami budú obchodovať: cez internet, smartfón, osobne – či dokonca cez sociálne médiá. Svoju cestu zákazníka môžu začať v telefónnom centre a ukončiť ju na svojom smartfóne. Alebo ju môžu začať v pobočke banky a dokončiť online. V každom prípade očakávajú bezproblémovú skúsenosť vo všetkých predajných kanáloch.
Naša kompletná hodnotová ponuka zahŕňa šesť fáz: analýza cesty zákazníka a dostupných údajov, definovanie distribučnej stratégie, uplatnenie prístupu založeného na údajoch, vedenie viackanálových kampaní, poskytovanie kvalitatívneho (školenia, poskytovanie motivačných stimulov. Aj preto ponúkame viackanálovú distribúciu. Výhody bezproblémovej viackanálovej distribúcie sú minimálne dve: vyššia miera konverzie a spokojnosti zákazníkov. Bezproblémová cesta zákazníka zvyšuje jeho lojalitu a zlepšuje šance, že predajcu odporučí aj ostatným.