"THE ESSENTIALS"
V tomto 20-stranovom dokumente nájdete komplexný prehľad o tom, kto sme, aké je naše poslanie, aktivity, záväzky a riešenia ochrany dôležitých vecí.
Tým, že kombinujeme vášeň s pokročilými odbornými znalosťami, aby sme chránili to, na čom záleží, a vtedy, keď na tom záleží, konáme v prospech ľudského pokroku.
Ochrana bežných aj výnimočných vecí
Kombináciou vášne, odborných znalostí a skúseností poskytujeme našim obchodným partnerom a ich zákazníkom globálne riešenia, ktoré v kritických chvíľach chránia to, čo je pre nich najdôležitejšie.
Staráme sa o ľudí aj o ich bezpečnosť a pokoj, a preto sme vyvinuli program životného poistenia, ktorý zabezpečí výplatu a zároveň využíva najmodernejšie technológie. Naším poslaním je chrániť obyčajné aj neobyčajné veci. Vždy stojíme na strane vašich zákazníkov, pretože váš úspech je aj naším úspechom.
- 1000+
1000+
Partnerstvá
- 9,000+
9,000+
Zamestnancov na celom svete
- 24/7
24/7
Špecializované telefónne centrá
Naše vyhlásenie
S partnermi spolupracujeme na vytváraní riešení, ktoré chránia to, na čom záleží, vtedy, keď na tom záleží. Neustále posúvame svoje hranice, rozširujeme svoje odborné znalosti a prispôsobujeme riešenia tak, aby sme chránili zdravie a kvalitu života, podporovali individuálny úspech a spoločný pokrok.
Keďže život a podnikanie sa vyvíjajú prostredníctvom nových technológií a vznikajú nové riziká, sme plne odhodlaní zabezpečiť, aby naši partneri a ich komunity mohli prosperovať a rásť. Vďaka globálnej sieti odborníkov a nadšeniu pre ochranu rozvíjame inovatívne partnerstvá, vďaka ktorým ponúkame prispôsobené riešenia dostupné pre všetkých.
Objavte naše aktivity v brožúre

Ľudia sú našou hnacou silou
Navrhujeme poistné riešenia a služby, ktoré zodpovedajú požiadavkám našich klientov. Naše podnikanie je a vždy bolo založené výlučne na ľuďoch. Keď nás ľudia požiadajú o pomoc a ochranu, stretnú sa s úsmevom, ústretovým prístupom a ochotou pomôcť.
Keď chcela spoločnosť Western Union poskytnúť svojim zákazníkom väčšiu bezpečnosť pri prevode peňazí, tím AXA Emerging Customers vypočul rodiny príjemcov, preskúmal ich potreby a s podporou AXA Partners vyvinul program životného poistenia, ktorý zabezpečuje platbu zodpovedajúcu niekoľkomesačným prevodom.

Naším spojencom je technológia
V podnikaní využívame najnovšiu digitálnu technológiu. Technológiu nevnímame oddelene od ľudí – veríme, že inovácie majú zmysel len vtedy, ak sú užitočné, a že hlavnou úlohou údajov by malo byť poskytovanie efektívnych, prispôsobených a akcieschopných služieb.
Vo Švédsku sme spolupracovali s vládou a súkromnými partnermi, napríklad so začínajúcim podnikom Stratumn, na využití technológie blockchain na uľahčenie a zabezpečenie automatických mesačných platieb poistenia v nezamestnanosti, čím sa odstránila potreba vypĺňať komplikované tlačivá každý mesiac.

Našou silnou stránkou je naša sieť
Ako dcérska spoločnosť skupiny AXA sme dôveryhodní a celosvetovo uznávaní vďaka našej jedinečnej sieti odborníkov, ktorí pomáhajú chrániť majetok, ľudí aj finančné aktíva.
Napríklad v spolupráci so spoločnosťou AXA France sme navrhli webovú stránku
mestravaux, ktorá poskytuje zákazníkom AXA France, ktorí plánujú opraviť svoj dom, prístup k našej sieti dôveryhodných odborníkov s pevnými cenami, ktoré dohodli AXA Partners a spoľahlivou starostlivosťou o zákazníkov.

Našou pridanou hodnotou sú služby
Kvalita služieb, ktoré poskytujeme vašim zákazníkom, dodáva vašej ponuke ďalší rozmer, ktorý môže priniesť nové riešenia a príležitosti na rast.
Keď spoločnosť Accor chcela poskytnúť svojim zákazníkom zdravotnú starostlivosť počas pandémie Covid-19, vytvorili sme non-stop telefonickú zdravotnú platformu v anglickom jazyku, ktorá hotelovým hosťom poskytovala prístup k sieti lekárov a nemocníc spoločnosti AXA.

Naším cieľom je zlepšovať skúsenosti zákazníkov
zákazníkov, budovať ich lojalitu a rozširovať si zákaznícku základňu.
Na zjednodušenie vyhľadávania právnych informácií pre jednotlivcov aj podniky sme navrhli platformu ELS@, ktorá poskytuje 24 hodín denne, 7 dní v týždni právne informácie a riešenia, ako aj prístup k sieti odborníkov pre širokú škálu osobných, obchodných a administratívnych otázok.
