K bezpečnému cestovaniu prispievame tým, že cestujúcim vo voľnom čase a na služobných cestách poskytujeme duševnú pohodu

Flexibilita nám umožňuje prispôsobiť produkty a riešenia cestovného poistenia a zdravotnej asistencie novým situáciám, napríklad kríze Covid-19. Po novom je „normálne“, že cestovatelia chcú byť pripravení na neočakávané situácie. A to znamená, že sa nemusia obávať o lekársku pomoc alebo iných cestovných nepríjemností. Svojim zákazníkom môžete ponúknuť služby určené pre nich samotných aj pre ich zamestnancov, ktoré vám pomôžu prispieť k ich spokojnosti.

  • 20

    20jazykov,

    ktorými hovoria naši zástupcovia

  • 27

    27kancelárií

    v 80 krajinách

  • +1000

    +1000prípadov Covid-19

    , ktoré zvládli naše lekárske tímy

Woman with her phone and baggage

Letecká doprava opäť bezpečná

Pandémia Covid-19 posunula zdravie do popredia záujmu vašich zákazníkov pri cestovaní. Aby sme cestujúcich v leteckej doprave upokojili, prichádzame s novou cestovnou lekárskou pomocou. Napríklad poistenie Covid-19 Global Wellness pre leteckú spoločnosť Etihad Airways pokrývalo výdavky na lekárske ošetrenie a karanténu v prípade diagnózy Covid-19 pre cestujúcich letiacich do SAE.

Man in a bus

Záruka skvelého výletu v neistých časoch

Vzhľadom na nové obmedzenia je pre vašich zákazníkov dôležitejšie ako kedykoľvek predtým vyhnúť sa nepríjemnostiam pri cestovaní. Náš produkt cestovného poistenia (TRIP) je navrhnutý tak, aby obnovil dôveru v cestovanie krytím aktuálnych mimoriadnych rizík, ako je odmietnutie nástupu do lietadla, zmeškanie odletu alebo uviaznutie v zahraničí, a to so zdravotníckou aj nezdravotníckou pomocou.

men handshake

Podpora udržateľného rastu našich partnerov prostredníctvom obchodného modelu B2B2C

V spolupráci s našimi obchodnými partnermi spoločne navrhujeme riešenia ako pomôcť spotrebiteľom čeliť novej ekonomickej realite. Keď napríklad vypukla kríza Covid-19, spoločnosť Accor stála pred dilemou: ako ubezpečiť zákazníkov, že je bezpečné zostať v ich hoteloch po opätovnom otvorení. Navrhli sme riešenie ALL – Accor Live Limitless, ktoré hosťom umožňuje bezplatný non-stop prístup k našej lekárskej sieti a k telefonickým konzultačným službám.

Man leaves the hotel with his luggage

Splnenie povinnosti poskytnúť starostlivosť – kedykoľvek, kdekoľvek a na akomkoľvek zariadení

Spoločnosti musia zabezpečiť bezpečné pracovné podmienky pre svojich obchodných cestujúcich, ale len menej ako polovica z nich si je plne vedomá svojich zákonných povinností. Postarajte sa o bezpečnosť svojich zamestnancov počas cestovania prostredníctvom aplikácie Travel Eye, ktorá ponúka spoľahlivé informácie a globálne služby zdravotnej a bezpečnostnej asistencie.

Výnimočné zážitky z cestovania

Naša široká ponuka osvedčených cestovných riešení zahŕňa zdravotnícke aj nezdravotnícke služby, aby vaši zákazníci mohli cestovať pohodlne a bezpečne. V súlade s našou politikou „One AXA“ (Jedna AXA) a „Customer First“ (Zákazník na prvom mieste) navrhujeme naše služby tak, aby boli jednoduché, rýchle a intuitívne.

Xavier Blanchard

Xavier Blanchard

Generálny riaditeľ cestovného poistenia AXA Partners a globálny riaditeľ pre oblasť cestovania v AXA Partners.

Chuť cestovať po pandémii Covidu je veľká, pričom poisteniu sa prikladá väčší význam. Kľúčovým prvkom na podporu tohto nárastu sú najmodernejšie možnosti elektronického obchodovania, a to najmä v prípade voliteľných modelov, ktoré predstavujú pre elektronické obchodovanie väčšiu technickú výzvu.

Ste pripravení začať?

Máte záujem nájsť riešenia v oblasti cestovného poistenia a zdravotnej asistencie pre svojich zákazníkov? Či už ste poskytovateľ služieb, sprostredkovateľ alebo medzinárodná spoločnosť, AXA Partners ponúka služby, ktoré zodpovedajú súčasným naliehavým otázkam v oblasti cestovania.