Poskytovanie špičkových odborných lekárskych znalostí, zdravotného manažmentu a služieb súvisiacich so starostlivosťou o život
Po novom je „normálne“, že sa vaši zákazníci a zamestnanci zaujímajú o svoje zdravie viac ako kedykoľvek predtým. Preto spoločnosť AXA Partners poskytuje špičkové odborné lekárske znalosti, služby v oblasti zdravia a starostlivosti o život, aby mali vaši zákazníci pri riešení otázok zdravotnej starostlivosti pokoj v duši.
Naše riešenia sa delia do štyroch hlavných kategórií: zdravotné služby vrátane domácej starostlivosti a telefonických konzultácií; správa a optimalizácia zdravotných výdavkov externým správcom (TPA); zdravotné služby „z vlastného vrecka“, ktoré sa predávajú samostatne; a podnikové zdravotné služby, ako je poskytovanie služieb prevencie a detekcie.
- 100,000
100,000zvládnutých lekárskych prípadov
ročne
- 1
1milión ľudí
získalo druhý lekársky názor od AXA Partners
- 69
69je čisté skóre
odporúčaní služieb telefónnych konzultácií vo Francúzsku (február 2021)

Správna ponuka bez ohľadu na to, kde vaši zákazníci žijú
V dôsledku pandémie sa zdravie dostalo do popredia záujmu vašich zákazníkov. Ich špecifické potreby sa však líšia v závislosti od systémov zdravotnej starostlivosti v rôznych krajinách. Nech sa vaši zákazníci a ich prevádzky nachádzajú kdekoľvek, z našej širokej ponuky si vyberiete vhodné služby v oblasti zdravia, od hotových riešení až po spoločne vytvorené riešenia.

Istota v prípade vážneho ochorenia alebo operácie
Keď dnes zákazníci čelia vážnej chorobe alebo komplikovanej operácii, je menej pravdepodobné, že bezvýhradne akceptujú diagnózu stanovenú prvým lekárom. Pomocou služby „Second Medical Opinion“ (Druhý lekársky názor) im môžete poskytnúť rýchly prístup k spoľahlivému druhému názoru tým, že ich nasmerujete na špecializovaných odborníkov na lekársku starostlivosť, ktorí im poradia s možnosťami liečby.

Riešenie individuálnych zdravotných problémov
Angel je náš osobný zdravotný asistent vo Francúzsku, ktorý poskytuje bezproblémovú zdravotnú starostlivosť. Tá zahŕňa prístup k multidisciplinárnemu tímu lekárov, ako aj zdravotných sestier, psychológov, dietológov a sociálnych pracovníkov, ktorí poskytnú odpovede na otázky týkajúce sa zdravia a poistenia. Okrem toho môže tento tím zorganizovať poskytnutie služieb, ktoré sú zahrnuté v pláne zdravotného poistenia, napríklad telefonické konzultácie alebo zabezpečenie domácej starostlivosti.

Prístup k zdravotnej starostlivosti kdekoľvek a kedykoľvek
Úspora času, istota, pokoj, ľahký prístup. Globálna podpora, od jednoduchej otázky až po stanovenie lekárskej diagnózy a vystavenie lekárskeho predpisu. AXA bola prvou súkromnou spoločnosťou, ktorá spustila lekárske konzultácie na diaľku, dostupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni pre 5 miliónov francúzskych (BonjourDocteur) a 500 000 belgických zákazníkov (DoctorsOnline).
Poskytovanie komplexnej starostlivosti
Naše zdravotné ponuky boli navrhnuté tak, aby poskytovali vašim zákazníkom hodnotnú ochranu bez ohľadu na ich zdravotné potreby a bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú. Tým sa zvyšuje počet styčných bodov a posilňuje sa lojalita zákazníkov.
Naša ponuka riešení
Jean Kramarz
Vedúci obchodnej línie Zdravia
Spoločnosť AXA Partners vstúpila do novej éry zdravotníckych služieb: od on-line až po off-line zdravotnícke riešenia, viackanálové riešenia pre zákazníkov a rôzne obchodné modely: inklúzia, služby na požiadanie podľa toho, čo viac vyhovuje zákazníkovi a distribútorovi. To je v tomto odvetví absolútne jedinečné.