Máte záujem nájsť riešenia, ktoré spĺňajú vaše potreby v oblasti ochrany?
Či už ste poskytovateľ služieb, sprostredkovateľ alebo spoločnosť, ponúkame riešenia pre potreby ochrany vašich zákazníkov.
Kombinácia globálneho dosahu s rozsiahlymi lokálnymi znalosťami a zdrojmi
Zdravotná kríza Covid-19 zmenila spôsob, akým spoločnosti vykonávajú medzinárodný obchod. Ľudia na celom svete sa cítia čoraz zraniteľnejší voči rizikám, ktoré ohrozujú ich majetok, zdravie a finančnú situáciu. Po novom je „normálne“, že sa môžete spoľahnúť na naše globálne siete a tým si budovať lojalitu svojich zákazníkov a dosiahnuť vaše obchodné ciele.
S viac ako 9 000 zamestnancami a desiatkami tisíc poskytovateľov sietí po celom svete sme popredným poskytovateľom asistenčných a ochranných riešení. Naše skúsenosti s implementáciou medzinárodných obchodných riešení a hlboká znalosť miestnych trhov podporujú naše odborné znalosti v jednotlivých odvetviach a bezpečnosť. Vďaka tomu máme za sebou solídne výsledky, ktoré pomáhajú našim obchodným partnerom ponúkať svojim klientom potrebnú ochranu vždy, keď ju potrebujú.

Globálne znalosti a pružnosť pri riešení lokálnych výziev
Vďaka našej medzinárodnej prítomnosti sme v priamom kontakte s mnohými miestnymi trhmi. To znamená, že môžeme mobilizovať naše lokálne tímy, aby spoločne s našimi partnermi priniesli riešenie. Spolupracujeme s vami na hľadaní inovatívnych riešení prispôsobených očakávaniam vašich zákazníkov na základe katalógu, ktorý obsahuje viac ako 40 typov riešení realizovaných pre našich partnerov a pokrýva 7 hlavných oblastí: automobilový priemysel a mobilita, bývanie, cestovanie, spotrebný tovar elektronika, zdravie, právna ochrana, poistenie úveru, a ochrana príjmu.

Reagovanie na potreby zákazníkov v oblasti ochrany na lokálnych trhoch
Z našej hlavnej činnosti v Európe sme rýchlo expandovali na ďalšie trhy v Ázii, Tichomorí a v Latinskej Amerike. Prostredníctvom našej siete tímov v jednotlivých krajinách,
ktoré disponujú miestnymi znalosťami, navrhujeme programy zamerané na špecifické potreby v týchto oblastiach.

Poskytovanie jednoduchého prístupu k zdravotníckym pracovníkom prostredníctvom četu alebo telefónu
Angel je naša služba osobného asistenta vo Francúzsku, ktorá ponúka klientom prístup k multidisciplinárnemu tímu, ktorý poskytuje odpovede na všetky otázky týkajúce sa zdravia a pohody. Zdravotné sestry, lekári, koordinátori starostlivosti, sociálni pracovníci, dietológovia a psychológovia sú k dispozícii na dôverný rozhovor v čete alebo telefonicky. Sprevádzajú zákazníkov systémom zdravotnej starostlivosti, aby našli správne riešenia, od odpovedí na každodenné otázky o zdraví až po odporúčania miestnych zdravotníckych odborníkov a zariadení. Po dvoch mesiacoch fungovania má Angel 20 000 používateľov, z ktorých 70 % využíva živý čet, a mieru spokojnosti 4,6/5.

Pokrok v zdravotnej starostlivosti na celom svete
Vďaka nášmu medzinárodnému pôsobeniu môžeme prinášať inovácie na celom svete, vrátane rozvíjajúcich sa trhov, kde môžeme minimalizovať vplyv nedostatočnej zdravotnej starostlivosti. V niektorých krajinách napríklad základné sociálne zabezpečenie nezodpovedá potrebám občanov, ktorým nie sú preplácané ani predpísané lieky. Lekárne často zohrávajú dôležitú úlohu v zdravotnej starostlivosti vo vidieckych oblastiach týchto krajín. Preto sme v jednej latinskoamerickej krajine prišli s ponukou, ktorú distribuujú lekárne. Ide o poskytnutie prístupu k rôznym zdravotníckym službám pre celú rodinu za mesačné predplatné. Umožňujeme tým širšiemu okruhu obyvateľov využívať lepší prístup k zdravotníckym službám, zatiaľ čo partnerské lekárne vďaka tejto inovatívnej a dostupnej službe získavajú lojálnych zákazníkov.
Ponuky vychádzajú z prieskumu trhu
Pri vytváraní inovatívnych riešení, ktoré poskytujú pomoc kdekoľvek a kedykoľvek ju vaši zákazníci potrebujú, sa spoliehame na odborné znalosti trhu a údaje získané našimi miestnymi tímami, vrátane našich špecializovaných operačných centier.


Marie-Louise Elhabre
Generálna riaditeľka spoločnosti AXA Partners
Potěšení zákazníka je pro nás středobodem všeho, co denně děláme, a to díky naší nejlepší hodnotě, našim lidem, a díky technologickým inovacím. Naše DNA spočívá v podpoře jednotlivců, když to nejvíce potřebují. Děláme to digitálně, když je to možné, a lidsky, když je to důležité.