V neustále sa meniacom sa svete spoločne tvoríme s vášňou a odbornosťou

Zákazník je stredobodom všetkého, čo robíme. Naša sila spočíva v schopnosti spolu s našimi obchodnými partnermi vytvárať riešenia, ktoré najlepšie vyhovujú neustále sa vyvíjajúcim potrebám zákazníkov v oblasti ochrany, asistencie a poistenia. Uplatňujeme holistický prístup, pretože zákazníci potrebujú rôzne služby pre rôzne úlohy, ktoré v živote zastávajú, napríklad ako cestujúci, odborníci alebo spotrebitelia.

Na rôznych trhoch neustále inovujeme a testujeme nové zákaznícke služby, pričom využívame to najlepšie z pokročilých služieb, až potom ich rozšírime ďalej. Vo všetkých prípadoch kladieme dôraz na užitočné, etické a starostlivé inovácie. V praxi to znamená spojenie najlepších technológií s najlepšou ľudskou vynaliezavosťou pre získanie riešení, ktoré sú skutočne orientované na zákazníka.

  • 92%
    92%našich obchodných partnerov tvrdí,

    že im AXA Partners pomohla zvýšiť lojalitu zákazníkov

  • 2
    2dni

    na spracovanie žiadosti o náhradu poštou

  • 98%
    98%našich obchodných partnerov tvrdí,

    že AXA Partners bola počas krízy Covid-19 skutočným partnerom*
    (*Zdroj: Prieskum B-Pulze spoločnosti AXA Partners 2021)

Vývoj potrieb a očakávaní zákazníkov

Zákazníkov našich obchodných partnerov vnímame predovšetkým ako jednotlivcov so špecifickými potrebami. Naším cieľom je chrániť to, čo je v ich živote dôležité, vtedy, keď je to dôležité, pomocou širokej škály riešení v oblasti asistenčných služieb, cestovného poistenia a ochrany úveru. Aby sme to dosiahli, služby pre zákazníkov, ktoré spoluvytvárame s našimi obchodnými partnermi, musia spĺňať päť kritérií:

·         Jednoduché aby zákazník pochopil pomer ceny a kvality, mohol si službu jednoducho predplatiť a používať.

·         Prispôsobiteľné rôznym potrebám a situáciám zákazníka, pričom ceny a záruky sú stanovené úplne transparentne.

·         Personalizované ponuky segmentujeme čo najdetailnejšie.

·         Proaktívne sme „vždy o krok vpred“ a navrhujeme nové ponuky, ktoré predvídajú potreby zákazníkov.

·         Viackanálové kombinujeme to najlepšie z digitálnej technológie s ľudským kontaktom, napríklad telefonickým, aby sme zaistili optimálnu zákaznícku skúsenosť.

work presentation
Náš prístup k inováciám
Etický

Všetky naše riešenia rešpektujú dôvernosť údajov zákazníka a zvratnosť rozhodnutí.

Empatický

Na potreby zákazníkov dbáme od stanovovania koncepcie až po hodnotenie našich služieb.

Služba navyše

Naše riešenia sa vyvíjajú v závislosti od situácie, príkladom je naša reakcia na pandémiu Covid-19.

Užitočný

Pri navrhovaní ľahko použiteľných riešení kombinujeme tie najlepšie technologické a ľudské znalosti.

Skúsenosť šitá na mieru a bezproblémovo integrovaná do krokov vášho zákazníka

Naším cieľom je vytvoriť poistné služby a riešenia budúcnosti. Vo svete, ktorý sa mení vďaka digitalizácii, vyvíjame spoločne s našimi obchodnými partnermi inovatívne služby presne prispôsobené meniacim sa potrebám a očakávaniam zákazníkov. Výsledok: výnimočná cesta zákazníka vďaka kultúre inovácií a globálnej sieti odborníkov, ktorú máme v rámci skupiny AXA. Tento prístup orientovaný na spotrebiteľa podporuje rast našich partnerov tým, že ich odlišuje od konkurencie, zvyšuje spokojnosť zákazníkov a ich lojalitu.

axa partners
man on a desk
Sean D. Spojené kráľovstvo, zákazník asistencie pre motoristov

Spoločnosť AXA Partners ma neustále informovala prostredníctvom SMS, čo prispelo k mojej pohode, a navyše mi aj volali, čo bolo tiež veľmi upokojujúce. Mimoriadne profesionálne a veľmi rýchle, čakal som len pol hodinu. Mechanik bol skvelý a osobne mi zavolal, že je na ceste. A potom problém rýchlo vyriešil. Fantastické služby, ĎAKUJEME!

Ste pripravení začať?

Máte záujem dozvedieť sa viac o tom, ako obohatiť skúsenosti svojich zákazníkov a pridať do svojej ponuky integrované poistenie a asistenčné služby? Či už ste poskytovateľ služieb, sprostredkovateľ alebo medzinárodná spoločnosť, AXA Partners poskytuje riešenia zákazníckych služieb, ktoré potrebujete.