Máte záujem integrovať do svojho podnikania viac orientácie na zákazníka? Sme tu a pomôžeme vám s touto zmenou.
Využitie účinných formátov na zefektívnenie cesty zákazníka
Každodenná starostlivosť o našich zákazníkov zahŕňa aj poskytovanie všetkých potrebných informácií, aby mohli efektívne využívať naše služby. V každej fáze cesty zákazníka je potrebné efektívne komunikovať. Venujeme pozornosť každej požiadavke, pochybnosti alebo otázke zákazníka. Pri poskytovaní pomoci je veľmi dôležité dávať jasné a stručné informácie, ktoré sú každému ľahko zrozumiteľné.
V spoločnosti AXA Partners nám veľmi záleží na tom, aby cesty našich zákazníkov boli efektívne. Tým, že poistencom poskytujeme jednoduchý prístup k dôležitým informáciám týkajúcim sa ich poistnej zmluvy alebo priebehu poistnej udalosti, ponúkame zákazníkom kvalitu, ktorá zodpovedá štandardom AXA. Náš záväzok podporuje využívanie skóre NPS (čisté skóre odporúčaní), prostredníctvom ktorého dokazujeme našu schopnosť udržiavať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi.
Spoločnosť AXA Partners preto nedávno vytvorila sériu infografík s cieľom zjednodušiť cestu zákazníka. Hoci ľudia chcú vedieť, čo majú robiť v prípade núdze, pre ich pokoj je tiež dôležité pochopiť, ako bude ich žiadosť spracovaná. Preto sme navrhli sériu šiestich ľahko zrozumiteľných infografík, ktoré krok za krokom ilustrujú hlavné cesty zákazníkov.
- 6
6infografik
pomáhajúci zákazníkom vo všetkých situáciách
- 16
16zapojených krajín
- + 60,000
+ 60,000stiahnutí
od januára 2022
Optimalizácia vizuálneho obsahu s cieľom skrátiť čas odozvy
Zákazníci, ktorí u nás podávajú žiadosť, nie vždy jasne chápu jednotlivé postupy a kroky, ktoré je potrebné vykonať. Každý zákazník očakáva rýchlu odpoveď, či už sa na nás obráti v súvislosti so sporom, alebo s úmyslom získať ďalšie informácie či pomoc. Infografiky nám umožňujú poskytovať jasné a stručné informácie, ktoré môžu byť veľmi užitočné najmä v stresových situáciách.
Preto sme vytvorili sériu šiestich infografík, ktoré sa týkajú celej škály našich služieb, aby sme mohli našich zákazníkov viesť a efektívne informovať počas všetkých ich krokov. Či už potrebujú pomoc v oblasti zdravotnej asistencie, asistencie pri poruche vozidla, cestovného poistenia alebo poistnej udalosti, naše infografiky ich prevedú jednotlivými fázami ich cesty.


Bezpečný prístup k informáciám a automatická aktivácia
Teraz ponúkame aj automatizovanú digitálnu podporu, ktorá umožňuje poskytovať našim zákazníkom relevantné a potrebné informácie. Keď nás zákazník kontaktuje, je prepojený na niektorého z našich operátorov a jeho požiadavka o podporu sa zaznamená. Tým sa automaticky spustí odosielanie príslušných infografík v súvislosti s požiadavkou zákazníka. Po vytvorení série infografík musela spoločnosť AXA Partners tento vizuálny obsah efektívne poskytnúť svojim zákazníkom. Bezpečné a automatizované doručovanie týchto cenných informácií zabezpečuje distribučná sieť Content Distribution Network (CDN).
Uľahčenie života našich poistencov, kdekoľvek sa nachádzajú
Infografiky navrhnuté spoločnosťou AXA Partners poskytujú každému zákazníkovi možnosť ľahko získať a pochopiť kľúčové informácie o hlavných krokoch našich poistencov. AXA Partners ako spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou vytvorila komunikačné materiály, ktoré sa dajú ľahko replikovať.
Zákaznícka skúsenosť je pre našu spoločnosť a naše tímy veľmi dôležitá, preto chceme zabezpečiť rovnakú kvalitu služieb vo všetkých krajinách, v ktorých pôsobíme. Obrázok je hodný tisíc slov, čo znamená, že naše infografiky sú zrozumiteľné pre každého, nech hovorí akýmkoľvek jazykom. Dnes zabezpečujeme jednoduchý prístup k informáciám poistencom v 16 krajinách, v ktorých pôsobíme, a očakávame, že ich počet bude narastať.


Významný úspech v oblasti zákazníckej spokojnosti
Výsledky hovoria samy za seba: v krajinách, ktoré začali používať infografiky, sa spokojnosť zákazníkov so zrozumiteľnosťou informácií zvýšila o 15 bodov. Poskytovanie jasných informácií je tiež rýchlym a jednoduchým spôsobom, ako upokojiť našich zákazníkov. Infografiky poskytnú prehľad o našich procesoch a včas im odpovedia na akékoľvek pochybnosti alebo otázky. Zavedenie tohto dodatočného komunikačného nástroja nám umožnilo znížiť mieru spätného volania zákazníkov o 0,5 bodu.